آشنایی با ابزار دفع ادرار سیار زنانه فم-پی

آشنایی با ابزار دفع ادرار سیار زنانه فم-پی

 

آشنایی با ابزار دفع ادرار سیار زنانه فم-پی

 

سیستم دفع ادرار سیار فم-پی یک وسیله کوچک و سبک قیفی شکل است که از جنس سیلیکون طبی آنتی باکتریال می باشد. این وسیله به عنوان یک رابط ایمن، بانوان را قادر می سازد تا در حالت نشسته، ایستاده و در حرکت دفع ادرار راحت و مطمئنی را داشته باشند.

 

سیستم دفع ادرار سیار زنانه فم-پی به آسانی بر روی خروجی مجرای ادراری نصب می شود و حتی قابل اتصال به کیسه ادرار سیار می باشد.

 

سیستم دفع ادرار سیار فم-پی را به دو روش می توان بکار ببرید.

 

الف: بکارگیری ابزار دفع ادرار سیار فم-پی به تنهایی.

 

حالت اول: ابزار دفع ادرار سیار فم-پی وسیله ای سبک و کوچک است و می توانید آنرا داخل کیف کوچک و شیک مخصوصش حمل کنید یا اینکه آنرا داخل حوله آنتی باکتریال مخصوصش قرار دهید و سپس داخل کیف کمری یا کیف دستی خود قرار دهید و هر زمان به دفع ادرار نیاز داشتید، آنرا جلوی خروجی مجرای ادراری خود قرار دهید و یک دفع ادرار ایمن و راحت سرپایی یا نشسته را تجربه کنید.

 

حالت دوم: در حالتی که ابزار دفع ادرار سیار فم-پی بدون کیسه ادرار استفاده می شود، ابزار دفع ادرار سیار فم-پی می تواند بر روی خروجی مجرای ادراری ثابت (فیکس) باشد و هر زمان که نیاز به دفع ادرار باشد، فقط خروجی آن از قسمت زیپ شلوار بیرون می آید و عمل دفع ادرار به راحتی انجام می شود. زمانی که فم-پی به بدن شما متصل است، دیگر برای دفع ادرار نیاز نیست که بطور کامل برهنه شوید. برای ثابت ماندن فم-پی بر روی خروجی مجرای ادراری از گن های سوراخ دار استفاده نمایید (سوراخی دوردوزی شده بر روی این گن ها ایجاد شده و این سوراخ باید دقیقا در جلوی خروجی فم-پی باشد تا خروجی قیف آناتومیک فم-پی به راحتی از سوراخ گن عبور داده شود. پیشنهاد می شود که جهت ایجاد این سوراخ دوردوزی شده بر روی گن ها از یک خیاط ماهر کمک بگیرید).

 

ب: بکارگیری ابزار دفع ادرار سیار فم-پی همراه با کیسه ادرار سیار یا ثابت.

 

حالت اول: بکارگیری ابزار دفع ادرار سیار فم-پی همراه با کیسه ادرار ثابت:

یک کیسه ادرار را در پایین تخت آویزان کنید و ورودی آنرا به خروجی ابزار فم-پی متصل کنید. هر زمان به دفع ادرار نیاز داشتید، ورودی ابزار فم-پی را جلوی خروجی مجرای ادراری خود قرار دهید و یک دفع ادرار ایمن و راحت سرپایی یا نشسته را تجربه کنید. در نهایت ابزار فم-پی را داخل حوله آنتی باکتریال مخصوصش (حوله میکروفایبر) قرار دهید.

 

حالت دوم: بکارگیری ابزار دفع ادرار سیار فم-پی همراه با کیسه ادرار سیار:

نحوه نصب سیستم دفع ادرار سیار فم-پی بر روی خروجی مجرای ادراری: یک گن پا دار بلند (شبیه تصویر زیر) تهیه کنید و بپوشید. ورودی ابزار دفع ادرار سیار فم-پی را جلوی خروجی مجرای ادراری قرار دهید و یک سوراخ دایره ای (به قطر سه الی پنج سانتی متر) روی آن گن (دقیقا جلوی خروجی فم-پی) ایجاد کنید سپس خروجی ابزار دفع ادرار سیار فم-پی را از این سوراخ عبور دهید. اکنون ورودی کیسه ادرار سیار را به خروجی ابزار فم-پی متصل کنید. ترجیجا از کیسه ادرارهای مستطیل شکل شلنگ داری (با ظرفیت بین پانصد الی هزار سی سی) استفاده کنید که دارای دریچه آنتی رفلکس (دریچه یکطرفه) باشند. پیشنهاد می شود که جهت ایجاد این سوراخ دوردوزی شده بر روی گن ها از یک خیاط ماهر کمک بگیرید.

ن
کته: نحوه قرار گرفتن صحیح ورودی قیف آناتومیک فم-پی بر روی خروجی مجرای ادراری به گونه ای است که علامت حک شده بر روی قیف آناتومیک فم-پی باید در سمت چپ شما قرار گیرد.

 

 

 

نحوه نصب کیسه ادرار سیار یا ثابت بر روی ران پا: چهار عدد گِن پادار بلند کرم رنگ (رنگ بدن) تهیه کنید و روی هر گن (قسمتی از آن که در جلوی خروجی فم-پی قرار می گیرد) یک سوراخ به قطر سه الی پنج سانتی متر ایجاد کنید و لبه های سوراخ ایجاد شده را دور دوزی کنید. روی هر گِن (قسمتی از آن که در روی ران ها قرار می گیرد) فقط یک جیب به اندازه کیسه ادرار سیار بدوزید. برای ساختن جیب از پارچه استرچ یکی از گن ها استفاده کنید. در نهایت، شما سه گن سوراخ دار و جیب دار دارید که می توانید در طول شبانه روز آنرا دو الی سه مرتبه تعویض کنید. گن ها را همیشه با محلول ضد عفونی کننده و آب ولرم یا سرد بشورید و سپس در زیر نور آفتاب خشک کنید. استحمام پایین تنه بیمار هر دوازده ساعت یکبار جزو رعایت حداقل بهداشت فردی است.

توصیه می شود که برای ساخت گن سوراخ دار و جیب دار از یک خیاط ماهر کمک بگیرید. ت
وجه داشته باشید که این الگو برای نصب کیسه ادرار روی پا مناسب است. برای ساخت الگو دقیق حتما خود شخص بیمار (مصرف کننده) به همراه قیف آناتومیک فم-پی، کیسه ادرار و گن ها به خیاطی مراجعه کنند یا خیاط در منزل بیمار الگو برداری را انجام دهد. اگر کیسه ادرار را به تخت یا ویلچر آویزان می کنید، نیازی به ایجاد جیب روی گن ها نیست (فقط باید سوراخی متناسب با خروجی ابزار فم-پی روی گن ها ایجاد شود) و حتی می توانید از گن های پادار کوتاه استفاده کنید. چنانچه بالاتنه گن بلند است، خیاط می تواند اندازه بالاتنه گن را به دلخواه شما برش بزند.

نکته: در نظر داشته باشید که در قسمت تهتانی جیب گن ها باید به اندازه پنج سانتی متر باز باشد تا شیر خروجی کیسه ادرار از آنجا عبور داده شود (شبیه تصویر زیر).



ورزشکاران (کوهنوردان، دونده ها ، دوچرخه سوارها و...)، بیماران، مسافران و همه بانوان می توانند از ابزار دفع ادرار سیار فم-پی (به همراه کیسه ادرار سیار یا بدون کیسه ادرار) در حالت نشسته، ایستاده و در حرکت استفاده کنند.

ا
بزار فِم-پی یک نوآوری ایتالیایی (محصولی بی نظیر از داو کرنینگ سیلیکون ایتالیا)، بادوام (دائمی)، ایمن، موثر و مقرون به صرفه است که اکنون در دسترس شماست. پس چرا شما از مزیت های آن بهرمند نشوید؟!.

نکته:
انتخاب یک رژیم غذایی مناسب مثلا استفاده از مکمل های گیاهی نظیر کرن بری (Cranberry)، اکیناسه (سرخارگل) و بره موم زنبور عسل (Bee Propolis) و همچنین نوشیدن دمنوش های گیاهی نظیر آویشن، بابونه، اکیناسه (سرخارگل) و چای سبز و نیز کاهش مصرف قند و شکر، شیرینی و نوشابه ها سیستم ایمنی بدن را تقویت نموده و از عفونت ادرار و عفونت های زنانه مکرر جلوگیری می کنند.

ف
م-پی همراه شماست. پس با اطمینان خاطر انواع نوشیدنی ها را میل فرمایید !

 

فم-پی، ارزان و اورجینال. ارسال سریع سفارشات از مبدا به سراسر دنیا.

 

جهت ثبت سفارشات، لطفا از طریق پل ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

 

Telegram Live Chat: www.t.me/greenlifestylegroup

 

Skype Live Chat: greenlifestylegroup

 

Instagram Live Chat: www.instagram.com/greenlifestylegroup

 

E-mail: sales@fempee.com

 

Telegram Channel: www.t.me/fempee

 

Website: www.fempee.co.it